Pomoc

Zamówienie w Sklepie Internetowym można złożyć na dwa sposoby:

Użytkownik posiadający Konto Użytkownik NIE posiadający Konta

  • zaloguj się na swoje Konto
  • dodaj Produkty do Koszyka
  • pamiętaj, aby sprawdzić zakładkę "Promocje" i skorzystać ze specjalnych Pakietów
  • przejdź do zawartości Koszyka
  • w tym miejscu masz możliwość skorzystania z nowych przycisków: "Przepakietuj", "Pobierz PDF", "Kopiuj do schowka"
  • wybierz, dodaj lub edytuj "Miejsce dostawy"
  • ustaw "Formę płatności", "Opcje dostawy", opcjonalnie wpisz "Uwagi" do zamówienia i na końcu kliknij "Złóż zamówienie" *

* w przypadku Płatności online nastąpi przekierowanie na stronę eService Sp. z o.o. gdzie opłacisz swoje Zamówienie

  • GOTOWE! Twoje Zamówienie zostało zaakceptowane i przekazane do realizacji.

  • dodaj Produkty do Koszyka
  • przejdź do zawartości Koszyka
  • ustaw "Formę płatności", "Opcje dostawy", zaakceptuj Regulamin, opcjonalnie wpisz "Uwagi" do Zamówienia i na końcu kliknij "Złóż zamówienie"
  • następnie wybierz "Kontynuuj bez logowania". W tym miejscu możesz również utworzyć nowe Konto
  • w kolejnym kroku uzupełnij swoje dane i dodaj "Alternatywny adres dostawy", jeżeli jest inny niż adres działalności i kliknij "Potwierdź"
  • na ostatnim ekranie sprawdź swoje Zamówienie oraz wprowadzone dane i kliknij "Składam zamówienie z obowiązkiem zapłaty" *

* w przypadku Płatności online nastąpi przekierowanie na stronę eService Sp. z o.o. gdzie opłacisz swoje Zamówienie

  • GOTOWE! Twoje Zamówienie zostało zaakceptowane i przekazane do realizacji.

W przypadku zamówień na kwotę poniżej 300 PLN Netto, zostanie doliczona opłata logistyczna w kwocie 15 PLN Brutto. W przypadku zamówień powyżej 300 PLN Netto dostawa jest bezpłatna. Natomiast koszt transportu zagranicznego zawsze ustalany jest indywidualnie, po uprzednim kontakcie z Klientem.

Jak najbardziej! Wystraczy dodać Produkty do Koszyka, wyświetlić jego zawartość i kliknąć "Złóż zamówienie". Kolejnym krokiem jest wybór opcji "Kontynuuj bez logowania". Wystarczy uzupełnić dane swoje/firmy i kliknąć "Potwierdź".

Gotowe! Właśnie złożyli Państwo Zamówienie bez rejestracji.

Korzyści z posiadania Konta Użytkownika:
  • zachowanie dotychczasowych warunków handlowych - Twoje Ceny

  • dostęp do Pakietów Promocyjnych, znajdujących się w zakładce "Promocje"

  • dla stałych Klientów możliwość Płatności za pomocą "Przelewu odroczonego"

  • dostęp do historii Zamówień

  • dostęp do Faktur i Dokumentów

  • dzięki możliwości dodania wielu adresów dostaw w Panelu Klienta, oszczędzasz czas składając Zamówienie (nie musisz za każdym razem wypełniać danych adresowych)

  • "Twoje listy" - tu znajdziesz zapisane schowki. Schowkiem jest lista Twoich ulubionych Produktów, które dodajesz za pomocą "Serduszka" widniejącego przy danym Produkcie

  • możliwość pobierania dowolnych Dokumentów w plikach PDF lub Excel

  • przycisk "Przepakietuj" znajdujący się w Koszyku - sprawdź czy Produkty z Twojego Koszyka są objęte Promocjami

W trakcie przygotowywania Państwa Zamówienia może zdarzyć się, że wystąpi brak magazynowy, pomimo dostępności w Sklepie Internetowym. W takiej sytuacji kontaktujemy się z Państwem drogą mailową lub telefoniczną w celu znalezienia najbardziej korzystnego rozwiązania (zamiana na inny dostępny produkt,  zamówienie towaru u dostawcy lub zwrot pieniędzy w przypadku Płatności online).

Cechą wyróżniającą nasz Sklep Internetowy na tle konkurencji jest możliwość zamawiania Produktów ze stanem 0.  Wystarczy umieścić wybrane Produkty w Koszyku i złożyć Zamówienie, a my zajmiemy się resztą! Zamówimy je dla Państwa i wyślemy po dostawie. W przypadku Zamówienia, w którym znajduje się przynajmniej jeden Produkt ze stanem 0 nie ma możliwości Płatności online, ponieważ ostateczna Cena Produktu może różnić się od aktualnie prezentowanej. Jest to spowodowane np. zmianą kursu walut, nowego cennika danego Producenta itp.

Oczywiście, wystarczy podczas finalizacji Zamówienia zaznaczyć w Opcjach Dostawy "Odbiór osobisty". Po odbiór Zamówienia zapraszamy do siedziby naszej Firmy znajdującej się pod adresem: ul. Cylichowska 6, 04-769 Warszawa, od poniedziału do piątku w godzinach 8:30-16:30. Zalecamy jednak podanie w Uwagach do Zamówienia konkretnej daty i godziny odbioru, żebyśmy byli gotowi na Państwa przybycie.

Jeżeli nie znaleźli Państwo produktu, który Was interesuje zapraszamy do kontaktu:

Jesteśmy do Państwa dyspozycji!

Wszelkie uwagi i dyspozycje dotyczące Zamówienia mogą Państwo umieścić w specjalnie do tego przeznaczonym polu "Uwagi" znajdującym się w Koszyku podczas finalizacji Zamówienia.

Staramy się, aby każde Zamówienie złożone przez Państwa było przygotowane i wysłane w dniu składania Zamówienia. Niestety, ze względu na różne okoliczności nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Firma kurierska ma 48 godzin na dostawę Państwa Zamówienia.

Przedpłata
Przelewem na Rachunek Główny Kol-Dental lub Indywidualny Rachunek Bankowy widoczny na dokumencie Proforma, Oferta.

Płatność online
Kartą płatniczą (Visa, MasterCard), BLIK, przelew błyskawiczny - forma płatności obsługiwana przez eService Sp. z o.o.

Płatność przy odbiorze (Pobranie)
Pieniądze za Zamówione Produkty pobierane są przez kuriera przy dostawie paczki.

Płatność odroczona (Przelew)
Wszyscy stali Kontrahenci mogą ubiegać się o płatność odroczoną. Płatność odroczona jest realizowana przez Kontrahenta przelewem na Indywidualny Rachunek Bankowy Firmy Kol-Dental w terminie określonym na dokumencie sprzedaży.

Główne konto bankowe firmy: mBank S.A. nr 59 1140 2062 0000 5304 9500 1001

Każdy z Klientów Kol-Dental posiada Indywidualny Rachunek Bankowy (subrachunek) widoczny na dokumentach: Proforma, Oferta, WZ, FV w prawej, górnej części dokumentu:

Informujemy, iż numer konta bankowego wskazanego na powyższych dokumentach wystawianych dla Państwa za zakupy jest rachunkiem wirtualnym (subrachunkiem) i nie stanowi rachunku rozliczeniowego w rozumieniu prawa bankowego, a więc nie musi być zgłaszany do Urzędu Skarbowego. Tym samym rachunek ten nie pojawił się na Białej Liście podatników VAT.

Ministerstwo Finansów wyjaśniło, iż wpłaty na rachunki wirtualne przypisane do rachunku rozliczeniowego będą traktowane jak wpłaty na rachunek rozliczeniowy, który podlega zgłoszeniu do Urzędu Skarbowego. Natomiast same rachunki wirtualne nie będą podlegały obowiązkowi zgłaszania do urzędu w celu ich zamieszczenia w wykazie.

Kol-Dental Sp. z o.o. Sp. k. oświadcza, iż rachunek rozliczeniowy, do którego przypisane są rachunki wirtualne jest zgłoszony do Urzędu Skarbowego i znajduje się na Białej Liście, dodatkowo na Białej Liście pokazuje się adnotacja Podmiot może posiadać inne rachunki bankowe, które są przyporządkowane do rachunków wyświetlonych w wykazie, która to potwierdza.

Aby odnaleźć przypisanie Państwa rachunku wirtualnego do Kol-Dental Sp. z o.o. Sp. k. należy przeszukać Białą Listę po numerze konta bankowego.

Wszelkich zwrotów należy dokonywać na własny koszt, na podstawie poniższego formularza.
Informujemy, że nie będą uznawane zwroty towarów używanych, rozpakowanych, zniszczonych oraz bez opakowań firmowych.

Obowiązuje termin 21 dni przy zwrocie bez podania przyczyny.

Formularz Zwrotu Towarów

Oświadczenie Zwracanego Leku

Prosimy nie traktować opakowań towaru jako opakowania wysyłkowego.

Zwroty prosimy kierować na swój koszt na adres:
Kol-Dental Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Cylichowska 6
04-769 Warszawa

z dopiskiem: "Zwrot"

Dostępne są 2 formy dostawy:

  • W przypadku dostawy na terenie m.st. Warszawy i okolicznych miejscowości, transport realizowany jest przez Kierowcę Kol-Dental.

  • W przypadku dostawy na terenie kraju, transport realizowany jest firmą kurierską DHL, a w przypadku leków firmą Pharmalink.

Jeżeli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytanie, zapraszamy do kontaktu:

Jesteśmy do Państwa dyspozycji!

Szanowni Klienci,

Informujemy, iż numer konta bankowego wskazanego na naszych fakturach wystawianych dla Państwa za zakupy jest rachunkiem wirtualnym (subrachunkiem) i nie stanowi rachunku rozliczeniowego w rozumieniu prawa bankowego, a więc nie musi być zgłaszany do urzędu skarbowego. Tym samym rachunek ten nie pojawił się na Białej Liście podatników VAT.

Ministerstwo Finansów wyjaśniło, iż wpłaty na rachunki wirtualne przypisane do rachunku rozliczeniowego będą traktowane jak wpłaty na rachunek rozliczeniowy, który podlega zgłoszeniu do urzędu skarbowego. Natomiast same rachunki wirtualne nie będą podlegały obowiązkowi zgłaszania do urzędu w celu ich zamieszczenia w wykazie.

Kol-Dental Sp. z o.o. Sp. k. oświadcza, iż rachunek rozliczeniowy, do którego przypisane są rachunki wirtualne jest zgłoszony do Urzędu Skarbowego i znajduje się na Białej Liście, dodatkowo na Białej Liście pokazuje się adnotacja Podmiot może posiadać inne rachunki bankowe, które są przyporządkowane do rachunków wyświetlonych w wykazie, która to potwierdza.

Aby odnaleźć przypisanie Państwa rachunku wirtualnego do Kol-Dental Sp. z o.o. Sp. k. trzeba Białą Listę przeszukać po numerze konta bankowego.